måndag 12 oktober 2009

Vila

Hänt mycket för trollet att bearbeta, känna och begrunna. Massa olika idéer, sedan blev jag anti, lite småsjuk och utmattad och gömde mig under min bro. Med mina tankar, känslor och alla nya intryck att smaka på.

Sitter och håller på att göra vissa skulpturer färdiga nu. Småpill, men rätt viktigt att göra innan jag börjar på någon av mina nya idéer. Fullt med halvfärdiga skapelser och "skelettgrunder" överallt. Har att måla ett par med.

Spelat en massa sims 2, hittade gamla papper på karaktärer jag hade i sims 1. Så jag satte mig och började göra dem. De gjorde sig i sitt nya format, blev väldigt intressanta och deras val av livsmål och hobby passade väldigt bra in på deras "personligheter".

Jag har ätit en massa godis med, fick dille och köpte lite mer lösgodis än vad jag hade tänkt. Fanns så mycket gott och allt var riktigt färskt!

1 kommentar:

Jimmy sa...

Oj, en uppdatering! =P

Hur mycket godis har du kvar nu?