måndag 6 september 2010

Hej hå framåt vi gå!



Så! Nu är missförstånd och dåliga vibbar med den som det var viktigt med. Saker kändes helt annorlunda mellan oss sen. Förbannat skönt får jag erkänna, Piff har saknat Puff!


Den arroganta nissen har jag dock inte snackat med, han undviker och ignorerar mig helt otroligt medvetet. Whathafuck? Ingen aning om varför eftersom jag har inga behov av att låtsas om att han inte finns men inte heller vara bff. Och nu snackar vi om en kille som är 37 år... Moget gosse, moget.


Nu blev jag distraherad av en otroligt vacker solnedgång. Jag gillar verkligen solnedgångar... :)


Så pass så jag vill delge det till andra, att solnedgången är snygg. Kruxet är ju bara att de andra bor på helt andra ställen så där ser den ju annorlunda ut... Ha ha ha...

1 kommentar:

Jimmy sa...

För mig såg solnedgången inte alls ut som så. Det var bara moln jag såg eftersom mitt fönster är riktat åt fel håll. Antingen är fönstret dåligt placerat eller var himlen på fel sida.