onsdag 14 april 2010

%#¤"%/(()&¤$¤#

Alltså det här är bara inte sant! Tydligen kommer jag få mer än 3000kr i månaden. Det funkar bara inte. Det är otroligt mycket pengar, särskilt för mig. Jag ska ringa imorgon och kolla upp vad det beror på. Beror det på vad jag misstänker så är det helt knäppt. Jag behöver de där pengarna för mat, hygienprodukter, material för skapande, socialt umgänge, kläder... Att leva helt enkelt. Har även suttit och kollat om det finns billigare lägenheter lediga. 3000kr... Det är fan inte klokt....


F ö är jag föga förvånad över att det här dök upp. Jag hade flyt med en grej (missuppfattat vilket år min utställningstid skulle vara på ett ställe men har fått en tid nu i sommar). Det kändes bra och som något att se fram emot, men det är ju för jävla klart att jag inte kan få vara glad för länge? Hur ska det se ut? Måste det alltid komma en dålig sak med varje bra sak? Är det inte dags för mig att få ha en tillvaro så saker bli bara bättre och bättre?

Blä!

Uppdatering: Tydligen är det mer 3500kr mindre och det beror inte på att jag inte kommer att få utan på att de ännu inte är klara med beslut. Så det kan både gå bra och dåligt. Mental träning säger att jag ska förvänta mig att det kommer gå bra...

Inga kommentarer: