fredag 16 april 2010

Minfält

Jag = minfält

Tydligen.

Enligt honom.

Inte första gången jag får höra det.

Eller det är inte första gången jag får höra det av honom men han är den första någonsin som har sagt det till mig...

Anledningen till att han tycker det misstänker jag starkt beror på hans brist på livserfarenhet (bra som dålig) och sin vana att tolka allt bokstavligt. Det fattas den viktiga förståelsen, och att kunna koppla samman och förstå hur saker hänger ihop så därför blir det i hans värld att det finns en massa minor. Men riktigt så svår är jag inte, jag är inte enkel, men jag är helt enkelt inte så svår. Bara för honom, eftersom han fungerar som han gör.

Det är även hans brist på erfarenhet och förståelse som gör att han flera gånger nu verkar tro att det kommer något bra i att säga att jag reagerar onödigt. Jag är duktig på att reagera på saker, jag är även väldigt bra på att förklara varför jag reagerar men jag kan faktiskt inte styra om personen kommer att förstå eller inte.

Inga kommentarer: