tisdag 25 augusti 2009

Hungrig

Idag är jag trött, igår blev det mycket spottande och fräsande från trollet. Undrar om jag har fått rabies? Eller om det var solstinget som fortfarande spökade och förvärrade ett redan jobbigt känsloläge?
Har skrivit ett mejl tidigare denna morgon. Får se hur det tas emot, om det tas emot alls.
Idag ska jag vara lite nyttig, duscha, diska, storhandla, kanske gå en promenad i det fina vädret för att sedan vara kreativ. Har ett par kartonger att bära ner till min källare efter genomgång av saker till loppis. Och ja, min boning under bron är rätt avancerad med källare och allt.
Boka tvättid behöver jag göra med.

Åh vad jag skulle vilja vara ett troll som kan trolla! Och teleportera! Jag vet precis vart jag skulle teleportera mig till och vad jag då skulle göra...

Inga kommentarer: