söndag 23 augusti 2009

Låg humor is the shit

Tsss... Idag har jag stått på loppis. Sålde en hel del. Skrattade åt mig själv när jag sa att jag är billig (ibland är låg humor den bästa). Ännu roligare blev det när jag skakade lite lätt på väskan och den skramlade av mynt. Man ska vara övertydlig eller hur var det nu?
Ännu en gång har jag fått bekräftat att jag har så rätt när jag skojar om att jag är vampyr. Varje gång jag har varit en längre stund i solen så får jag värmeslag. Varit så sedan tonåren, men nu är det värre än vanligt. Kan det beror på att jag är så vit att jag nästan är blå? Eller näsan, kindbenen och pannan är numera röda. Trollet känner sig vacker...
Antar att det är sådant man får ta när man väljer att bo under en bro.
Tråkigt nog kunde jag inte skriva ut en liten berättelse som jag skrivit eftersom jag sparat den fel. Skrivare är något som jag får lägga till på den där listan av saker jag behöver inhandla. Dumt.
Har även börjat komma på en till berättelse, med andra karaktärer och omfattning. Får se hur det kommer bli och hur jag väljer att utforma den.
Nu tänker jag dock dricka något kallt och slappa. Dumma dumma sol...

Inga kommentarer: