lördag 22 augusti 2009

Tidig

Nu har trollet ägnat en stund åt att städa lite under sin bro. Kan inte påstå att det märks så tydligt än, vilket innebär att jag måste städa ännu mer. Men jag har en deadline på när det ska vara lite mer fiiiint. (Den går ut om kanske 20 minuter och här sitter jag och skriver ett inlägg). Att leka vuxen är jag inte så vidare bra på. Övning ger färdighet kanske? Men frågan är om jag vill. (Och det vet jag egentligen redan svaret på).
Det kommer bli skönt att bli av med lite grejer iaf. Har nämligen börjat bli lite trångt här under min fina bro. Förstår inte hur, kan det ha något med alla mina växter, tavlor, böcker och olika skaparprojekt jag har här och där?

Nu ska jag gå och göra mig vacker för att sedan fortsätta plocka iordning mina saker samtidigt som jag ger dammråttor, spindlar och ormar det onda ögat för att de inte hjälper till...

Inga kommentarer: