onsdag 23 september 2009

En ny källa





Precis, jag har tydligen hittat en ny källa för skapande. Den är ny, outforskad och alldeles underbar. Än så länge har jag bara gjort skisser, men jag vill verklgien göra mer med de allihopa! Nackdelen är att jag har ingen lera kvar, och inga pengar till annat än räkningar och mat nu. Men jag tror jag ska vara lite typisk konstnär och snatta lite av matpengarna till material, iaf till en av de nya sakerna! (och göra klart ett par av de gamla).
Ny digitalkamera, och nu även scanner/skrivare önskar jag mig. Tror ni jag kan få det om jag börjar käka pepparkakor nu och sitter sedan snällt i tomtens knä...?

Förresten så är annat helt underbart med, pirrigt och nyfiket ser jag inte bara på utan är med och leker.
Extremt tråkig kvalite på bilderna. *tjurig*

Inga kommentarer: