onsdag 2 september 2009

Morgon

Jag gick och la mig runt midnatt, mycket för att mitt internet dog och min tv håller på att dö den med. Nåt med bildröret så när jag har tvn på så kan bilden slockna. Inte så bra, betyder att den kan börja brinna närsom då.

Ställde klockan på 8, I have missions to do today. Men snoozade klockan flera gånger till alldeles nyss, då telefonen ringde. Jag har funderat till och från om en viss person och den väldigt speciella situationen jag har hamnat i. Samtidigt har vi inte haft kontakt på snart en vecka, han ville bli lämnad i fred. Var iaf min tolkning, och eftersom han inte har tagit kontakt så verkar den inte helt fel. Istället håller jag på och ska fixa med en massa andra saker.

Tyvärr blev det inget busande igår kväll, inte ihop med andra iaf, så jag fick busa lite på egen hand. Bus. Bus.
En jag känner har på sin msn texten "min värld ramlar sönder". Så jag fick en impuls som jag följde, jag skickade en länk med en bild på Karlssons klister. Själv tycker jag att det är finurligt roligt (och andra med), men av personen har jag inte hört nåt... Tycker allt att hon överagerar och gör sig själv till offer.
Nu ska jag stycka smutstvättmonstret och börjar göra upp planer för att göra mig av med bevisen. Snart. Jag ska bara...

Inga kommentarer: